Livrare rapida la Easybox

Schimb si retur usor

Plata in rate prin Star Card

Livrare rapida la Easybox

Plata ramburs

Plata in rate prin Star Card

Livrare rapida la Easybox

Schimb si retur usor

Plata in rate prin Star Card

Livrare rapida la Easybox

Plata ramburs

Plata in rate prin Star Card

Termeni si conditii

Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului aboutkids.ro.

About Kids – este operat de societatea Maluma Baby Shop SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Cluj Napoca, Str Macesului, nr 58J, judetul Cluj, cod postal 400444, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/3304/03.06.2022, cod unic de inregistrare RO 46241414.

Definitii si Termeni

Vanzator – . Maluma Baby Shop SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Cluj Napoca, Str Macesului, nr 58J, judetul Cluj, cod postal 400444, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/3304/03.06.2022, cod unic de inregistrare RO 46241414.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Maluma Baby Shop SRL(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Maluma Baby Shop SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (comenzi, facturi fiscale, bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste. cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web aboutkids.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.

Bunuri – orice produs listat pe site, inclusiv  Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Cosul meu

Sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.

Comunicari Comerciale

Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.   

Tranzactie

Incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre About Kids, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Documente contractuale

  1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
  2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
  4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
  5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si aboutkids.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Administratorul aboutkids.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.

Politica de vanzare Online

  1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
    Pentru motive justificate Maluma Baby Shop SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Maluma Baby Shop Srl.
  2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  3. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Maluma Baby Shop SRL  isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
  4. Maluma Baby Shop SRL  poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
  5. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
  6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
  7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Comanda

  1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
  2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
  3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
  4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Maluma Baby Shop SRL., in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea nici unui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
    Astfel, perioada de returnare a unui Bun expira în termen de 14 zile de la:
    – ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comandă printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
    – ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
  • In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur disponibil in sectiunea Livrare si Retur.
  • In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 7 (sapte) zile calendaristice de la data la care a intrat in posesia produsului/produselor returnate.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar intr-un cont specificat de catre Cumparator.
  1. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute
  2. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului in termen de maxim 7 (sapte) zile calendaristice de la data la care magazinul Aboutkids a intrat in posesia produsului/produselor returnate.
  • Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.
  • Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul “finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.
  •  Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de catre dvs, urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”). In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, in conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevazute în aceste Conditii de Furnizare, in decurs de cel mult 7 (sapte) zile calendaristice de la data la care magazinul AboutKids a intrat in posesia produsului/produselor returnate.

Facturare si Plata

  1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.aboutkids.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
  2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
  3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de Maluma Baby Shop SRL , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
  4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
  5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de  Maluma Baby Shop SRL putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
  6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Maluma Baby Shop SRL  in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
  7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect intr-un mesaj in pagina de contact.

Livrarea produselor

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau la Lockerele Sameday, conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul Romaniei.

Returul produselor

Magazinul About Kids oferă o perioadă de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.

Produsul se returneaza in forma sa originala, cu toate etichetele atasate, fara a fi deteriorat sau modificat si fara sa prezinte semne de purtare sau spalare.

Returul se face contra cost, cheltuielile cu returnarea produselor vor fi suportate de catre Cumparator.

Daca un produs nu vi se potriveste, aveti posibilitatea de a-l schimba cu o alta marime. Schimbul de produse se face GRATUIT, cheltuiele de transport vor fi suportate de catre noi.

Ce ai de făcut?

  1. Pentru retur va rugam să completati cat mai clar Formularul de Retur din sectiunea Livrare si Retur si sa-l trimiteti la adresa de email [email protected].
  2. Adaugă formularul de retur completat în colet alături de produsul pe care vrei să îl returnezi.
  3. Contacteaza un curier rapid (SamedayCargus, Fan Curier ) pentru a prelua coletul de la adresa indicata de dumneavoastra pe formularul de retur si trimite-l la adresa depozitului nostru: Cluj Napoca, str Macesului, nr. 58J, jud. Cluj, cod 400444.
  4. Daca plata a fost efectuata prin ramburs, nu uita să specifici contul bancar (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma. Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata.
  5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 7 zile din momentul in care am primit produsul/produsele returnate.

Confidentialitate

Maluma Baby Shop SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Maluma Baby Shop SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Raspundere

  1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
  2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
  3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
  4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
  5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Maluma Baby Shop SRL., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia

Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de suport disponibil in cadrul Site-ului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Cumparatorii: 

•    nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
•    primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
•    sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator; 
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) si ulterior instantelor de judecata competente.

LEGISLAȚIE

Lege nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

Regulamentului 2016/679 al Parlamentului european și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor Categorii.

Cos de cumparaturi
Folosim cookie-uri pentru a va imbunatati experienta pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.